KRYSTINA KALAPOTHAKOS: ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗ CHEF ΑΠΟ ΤΗΝ CALIFORNIA ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ


Είμαστε πολύ τυχεροί που μέσω του blog, μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την ταλαντούχα chef και συγγραφέα βιβλίων μαγειρικής και έναν υπέροχο, γενναιόδωρο άνθρωπο, την αγαπημένη Krystina Kalapothakos.

 Η Krystina έχει ήδη εκδόσει 2 βιβλία μαγειρικής, ζει στην California αλλά επισκέπτεται την πατρίδα της, την Ελλάδα, κάθε χρόνο. 

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πρόσφατα εξέδωσε το δεύτερο βιβλίο και στο οποίο είχαμε την τιμή να συμμετάσχουμε, καθώς γράψαμε ένα άρθρο για τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης!

Φίλοι και φίλες σας συστήνουμε τη Krystina Kalapothakos!

 1. Krystina, γιατί έχεις επιλέξει  να ακολουθήσεις μια καριέρα στη γαστρονομία και να γίνεις chef;


H αγάπη μου για το φαγητό ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία. Και οι δυο μου γονείς μαγειρεύουν υπέροχα και από τη μεριά του πατέρα μου στην οικογένεια έχουμε πολλούς μάγειρες στην Ελλάδα. Μεγάλωσα σε μια τρελή ελληνική οικογένεια που εκτιμά το φαγητό και αυτό ήταν για εμένα μια καλή αρχή να αγαπήσω τη μαγειρική. Από την ηλικία των επτά χρονών, μπορούσα να μαγειρεύω μόνη μου ελληνικές συνταγές όπως σπανακόπιτα, κεφτέδες, μπακλαβά και πολλά άλλα.
Το 2008, συνειδητοποιώντας το πάθος που είχα για τη γαστρονομική τέχνη, συμμετείχα στο πρόγραμμα Ζαχαροπλαστικής Τέχνης  στη Σχολή Le Cordon Bleu στο Sacramento, στην California. Το 2009 αποφοίτησα παίρνοντας το δίπλωμα της Ζαχαροπλαστικής Τέχνης. Αργότερα εργάστηκα ως sous chef  στη Σκιάθο  σε ένα Tapas Restaurant. To 2011 δικίμασα τις δυνατότητές μου σε ένα Ιαπωνικό εστιατόριο και έγινα sushi chef.


To “Kouzounas Kitchen” είναι αφιερωμένο στη γιαγιά μου Σταυρούλα Κούζουνα Καλαποθάκος. Η γιαγιά μου ήταν από τη Μάνη και ήταν μια φανταστική μαγείρισσα. Έμαθα πολλές από τις παραδοσιακές ελληνικές της συνταγές και τώρα τις μοιράζομαι μέσω του blog μου (ελπίζω η γιαγιά μου να με κοιτάει από εκεί ψηλά χαμογελώντας καθώς θα με βλέπει να μοιράζομαι πολλές από τις πεντανόστιμες συνταγές της, προσθέτοντας τη δική μου πινελία).

Πραγματοποίησα πρόσφατα ένα όνειρό μου, το οποίο περίμενα πολύ καιρό. Το βιβλίο μου με τίτλο «Back To My Roots» εκδόθηκε στις 28 Φεβρουαρίου του 2016. Δεν είναι απλά ένα βιβλίο το οποίο περιλαμβάνει πολύ νόστιμες συνταγές, αλλά περιέχει και προσωπικές ιστορίες τις οποίες μοιράζομαι με τους αναγνώστες, συμβουλές και μυστικά μαγειρικής αλλά και πληροφορίες για την ιστορία του ελαιολάδου και τα οφέλη του καθώς και πολλά, πολλά ακόμα!

2. Τί σε εμπνέει όταν βρίσκεσαι στην κουζίνα;


Αυτή είναι μία υπέροχη ερώτηση και οι απαντήσεις μου θα μπορούσαν να είναι ατελείωτες! Τί με εμπνέει καθημερινά στην κουζίνα; Είναι η ΑΓΑΠΗ  μου για τη μαγειρικη! Είναι η αστείρευτη αγάπη που έχω για αυτήν. Νιώθω πως η κουζίνα είναι το μέρος το οποίο φέρνει ευτυχία στην ψυχή μου, και αυτή την ευτυχία θέλω να την μοιραστώ με όλους μέσω της μαγειρικής μου.

3. Έχεις ήδη εκδόσει 2 βιβλία μαγειρικής. Μοιράσου μαζί μας μερικές λεπτομέρειες για το πρώτο σου βιβλίο ‘’ Back To My Roots’’. Ποια είναι η έννοια της λέξης "ρίζας" στη ζωή σου;


Ναι, έχω πραγματοποιήσει μόνη μου την έκδοση 2 βιβλίων μαγειρικής μέσα στα τελευταία 4 χρόνια. Εξέδωσα το βιβλίο «Back To My Roots» το  2016 με την ελπίδα να μεταδώσω  την αγάπη μου για την ελληνική κουζίνα σε όλον τον κόσμο. Αυτό είναι ένα βιβλίο 88 σελίδων με εύκολες στην εκτέλεση ελληνικές  συνταγές. Η λέξη «Ρίζες» αναφέρεται στις ελληνικές μου ρίζες. Ο πατέρας μου είναι από τη Μάνη, μετανάστευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής όταν ήταν 28 χρονών. Ο πατέρας μου με έχει επηρεάσει πάρα πολύ στη ζωή μου. Πάντα δίδασκε σε έμενα και στην αδερφή μου την αγάπη για τον ελληνικό πολιτισμό. Έτσι θεώρησα πως ο τίτλος "Back To My Roots"  για το πρώτο μου βιβλίο ήταν αυτός που ταίριαζε περισσότερο, ειδικά από τη στιγμή που περιείχε πολλές από τις συνταγές και τις ιστορίες της γιαγιάς Σταυρούλας.

4.  Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να μας πεις για το δεύτερο βιβλίο μαγειρικής "a Drop of Ladi & MY GREEK SOUL".

Το βιβλίο μου "A Drop of Ladi & My Greek Soul" είναι ένα βιβλίο διαφορετικού επιπέδου. Δεν είναι ένα απλό βιβλίο μαγειρικής, είναι ένα βιβλίο που εμπεριέχει τόνους «ψυχής». Η ιδέα για το δεύτερο αυτό βιβλίο μαγειρικής  προέκυψε μερικά χρόνια πριν. Ήμουν στην κουζίνα και ξεκίνησα να ονειρεύομαι για τις διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας και τις συνταγές από όλα αυτά τα μέρη. Και έτσι είχα την ιδέα να συγκεντρώσω Έλληνες από όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και εσάς Thess Del Food. Τελικά, έπειτα από 1 χρόνο προετοιμασίας, εξέδωσα και το δεύτερο βιβλίο μου τον Οκτώβριο του 2019.
5. Ποια είναι η αγαπημένη σου ελληνική συνταγή και τί αναμνήσεις έχεις από αυτήν;

Η αγαπημένη μου συνταγή είναι η Σπανακόπιτα για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως γιατί αυτή η συνταγή με έκανε να συνειδητοποιήσω πως θέλω να γίνω chef. Η αγάπη μου για τη ζύμη του φύλλου ξεκίνησε τότε, όταν στην ηλικία των 7 χρονών έφτιαξα τη δική μου συνταγή για σπανακόπιτα, η οποία έχει γίνει το φαγητό που πηγαίνω στα οικογενειακά γιορτινά τραπέζια ή στους πελάτες μου, που αγαπούν την χορτόπιτα αυτή, με το σπανάκι και το τυρί φέτα.
6. Πώς τα καταφέρνεις να διατηρείς το ελληνικό πνεύμα στην Καλιφόρνια;

Στην California, μπορεί να είναι λίγο δύσκολο μερικές φορές να διατηρήσουμε το ελληνικό πνεύμα, διότι ζούμε σε ένα μικρό χωριό, που λέγεται Pollock Pines, το οποίο απέχει 1 ώρα από το Sacramento, την πρωτεύουσα της California. Όταν ξεκίνησα το blogging το 2013, εξέφραζα την αγάπη μου για την ελληνική κουζίνα και έτσι συνάντησα πολλούς όμορφους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, κυρίως Έλληνες. Διατηρώ το ελληνικό πνεύμα ζωντανό με το το blog μου, συζητάω με φίλους Έλληνες από όλη την υφήλιο, μοιράζομαι χρόνο με την οικογένειά μου στην κουζίνας και φυσικά ακούω ελληνική μουσική

7. Αν έπρεπε να επιλέξεις μεταξύ της Μάνης, της Αθήνας, της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης για να επισκεφτείς το επόμενο Καλοκαίρι, ποια περιοχή από αυτές θα επέλεγες και γιατί;


Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση γιατί όλα αυτά τα μέρη έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Αλλά μια και επισκέφτηκα πρόσφατα τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Αθήνα, θα έλεγα ότι θα επιθυμούσα να ξαναεπισκεφτώ τη Μάνη. Δεν έχω επισκεφτεί το μέρος καταγωγής μας από το 2016, και μου λείπει τόσο πολύ. Έχω πολλές αναμνήσεις από τη Μάνη και θα ήθελα να επιστρέψω και να την επισκεφτώ με την οικογένειά μου.
8.Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Μελλοντικά σχέδια... Νομίζω αυτό είναι δύσκολο να το απαντήσω τώρα, αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι στα πλάνα μου είναι να ξεκινήσω να εργάζομαι πάνω στο τρίτο μου βιβλίο μαγειρικής. Μακάρι, σε μερικά χρόνια, να ανοίξω το δικό μου ελληνικό Café. Γνωρίζω πως αυτή τη στιγμή ο κόσμος υποφέρει, αλλά ελπίζω πως θα το ξεπεράσουμε και θα δουλέψουμε ενωμένοι σαν ένα έθνος για να χαμογελάσουμε ξανά και να ζήσουμε τη ζωή μας.
Το site της Krystina's Kalapothakos είναι το εξής: https://kouzounaskitchen.com
Μπορείτε να ακολουθήσετε την Krystina και το blog της το "Kouzounas Kitchen" στο  Facebook: https://www.facebook.com/KouzounasKitchen/



Μπορείτε να βρείτε τα βιβλία της Krystina Kalapothakos στο Amazon


Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Krystina Kalapothakos για την παραχώρηση της συνέντευξης. Η πρωτότυπη συνέντευξη έχει δωθεί στα αγγλικά και φιλοξενείται και αυτή στο blog μας. H μετάφραση της συνέντευξης έχει γίνει από την ομάδα του Τhess_del_food.

Photo Credis: Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι της Krystina Kalapothakos

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις